wtorek, 29 listopada 2011

Instrukcja DIY: Świąteczny wieniec z organzy

Dzisiaj przedstawiam kolejny pomysł na świąteczne dekoracje, tym razem świąteczny wieniec w nietradycyjnym wydaniu:) Jego przygotowanie jest banalnie proste. Wygląda świetnie szczególnie jeżeli powisimy go pod źródłem światła. Polecam!

Potrzebujemy:

  • wieniec - ja zrobiłam z gałązek żarnowca - zwinęłam je na kształt obręczy. Ale można wykonać go z drucianego wieszaka - dzięki czemu nie będzie trzeba robić zawieszki.
  • szyfon, organza lub tiul - kawałek materiału lub wstążkę. Ja zużyłam około 70 cm materiału.
Świąteczny wieniec z organzy krok po kroku:
  1. Przygotuj ok 120-140 pasków z materiału - rozmiar ok. 4 x 15 cm.
  2. Dowiązuj kolejno paski do wianka/obręczy.
  3. Uformuj.
Gotowe:)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz