sobota, 7 marca 2015

Na Dzień Kobiet - lista prezentów, które nic nie kosztują:)


Już jutro nasze święto, ciekawe ilu facetów, kupując nam tego "tulipana" pomyśli faktycznie o tym, aby sprawić nam przyjemność, a ilu zrobi to dla świętego spokoju. Wyczytałam gdzieś, że kobiety są teraz bardziej wymagające jeżeli chodzi o prezenty z okazji Dnia Kobiet, kiedyś podobno cieszyły się z pary rajstop i goździka... Ale czy faktycznie w tym, co otrzymujemy tkwi problem?

A gdyby tak tego dnia nasi faceci pomyśleli w 100% bezinteresownie o nas i potraktowali nas z dziecięcą troską, która wcale nie wymaga bogatych prezentów, to czy nie byłoby to dla nas bardziej wartościowe niż ten biedny tulipan:) Spisałam z koleżanką i moją 5 letnią córką listę prezentów, którą miło byłoby być zaskoczoną:) A co najlepsze te prezenty nic nie kosztują, jedynie odrobinę dobrej woli naszych mężczyzn:)

5 pomysłów na prezenty dla Twojej Kobiety:


 A dodatkowo oczywiście nie obrazimy się na widok pięknego bukietu lub malutkich kolczyków z błyszczącym oczkiem:)
Na koniec polecam Wam pyszny deser, przepis Liliany Filipiak - znalazłam go tu, sama już przetestowałam i jest idealny na Dzień Kobiet:)


Miłego święta:)

4 komentarze:

  1. Święta prawda, poświęcony czas jest warty dużo więcej niż rzeczy materialne :)
    mój mężczyzna zrobił dla mnie pyszny deser, a bardzo nie lubi robić słodkich rzeczy... za to ja uwielbiam - to było dla mnie coś pięknego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. takie prezenty są najleppsze ja dostałam masaż stóp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tylko pozazdrościć, ja na masaż stóp mogłam liczyć tylko w ciąży:) Pozdrawiam i dziękuje za odwiedziny:)

      Usuń