czwartek, 13 lutego 2014

Życzenia Walentynkowe dla Zakochanych


Być snem nieznikającym
z Twego życia, uśmiechem,
który gości na Twych ustach,
myślą, co nie opuszcza Cię
na chwilę, ciałem,
co z Twoim w jedno
zlewa się miłością. 
Kobietą Twojego życia - 
na zawsze...

"We śnie jesteś moja i pierwsza,
we śnie jestem pierwszy dla ciebie.
Rozmawiamy o kwiatach i wierszach,
psach na ziemi i ptakach na niebie.
We śnie w lasach są jasne polany,
spokój złoty i niesłychany,
pocałunki zielone jak paproć.
Albo jesteś egipska królowa,
jak miód słodka i mądra jak sowa,
a ja jestem dla ciebie jak światło."
(K.I. Gałczyński)

Daleko gdzieś i blisko tak,
na krawędzi nocy i dnia,
w zasięgu rąk, na serca dnie
Ciebie mam i Ciebie chcę!
W Twej twarzy widzę cały świat,
muzykę słodką w sercu mam.
Twe oczy dla mnie lustrem są,
Twe dłonie tkliwe to mój dom.

"Kocham Cię za to, że Cię kochać muszę,
kocham Cię za to, że Cię wielbić mogę,
kocham Cię za to, żeś Ty mi jedyna,
piękną kobiecą objawiła duszę,
że się przed Tobą kolano ugina
i myśl o Tobie każda niesie trwogę,
i niepokoi się tym, i pamięta,
żeś może dla niej za czysta, za święta..."
(K. Przerwa-Tetmajer)

Ty jesteś dla mnie niebem,
słońcem, które nigdy nie zachodzi.
Jesteś dla mnie chlebem,
bez którego nie mogę się obyć.
Jesteś dla mnie południem, 
nocą i dniem.
Jesteś dla mnie wszystkim.
Ja po prostu kocham Cię!

"Nie widziałam cię już od miesiąca.
I nic. Jestem może bledsza,
trochę śpiąca, trochę bardziej milcząca,
lecz widać można żyć bez powietrza!"
(M. Pawlikowska-Jasnorzewska)

Czegoś mi brak, czegoś wielkiego,
Twej obecności, dotyku Twego,
Twych uczuć mocnych, słodkich jak miód,
oczu kochanych, dźwięku Twych słów,
smaku ust Twoich, ciepła oddechu, 
Twej obecności, żartów, uśmiechu,
codziennych spotkań, długich spacerów, 
tkliwych pragnień i błądzeń bez celu...
Brak mi wszystkiego. Więc po co żyć?
Wiem już na pewno - by z Tobą być!

"Niech słowo kocham jeszcze raz usłyszę,
niech je w sercu wyryję i w myśli zapiszę..."
(A. Mickiewicz)

Jesteś moim szczęściem,
wiarą i nadzieją, 
światłem w mroku,
przyszłością,
powietrzem,
całym światem...
Bądź dla mnie
tym wszystkim już zawsze!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz