czwartek, 6 października 2011

Instrukcja DIY: Niezbędnik 20, 30, 40 - to .... latka!

Okrągłe urodziny to wyjątkowa okazja to świętowania. Przygotuj więc dla swojego Jubilata/ki niebanalny prezent. Będzie on wymagał większego zaangażowania niż po prostu kupienie czegoś, ale przyniesie Ci mnóstwo satysfakcji, gdy zobaczysz bezcenny uśmiech na twarzy swojego przyjaciela.

Znając daną osobę na pewno z łatwością wymienisz, Twoim zdaniem niezbędne dla niej/niego przedmioty - stwórz z nich oryginalny niezbędnik X-latka. Mogą to być również przedmioty związane z mijającym czasem, bądź dotyczące przeszłości:) Każdy z drobnych upominków zapakuj oddzielnie w szary papier bądź gładką bibułę, dodaj do niego instrukcję niczym z "Alicji w krainie czarów" i wszystko zapakuj w jedno pudełko. Jestem przekonana, że będzie to jeden z najlepszych prezentów!


Propozycja drobnych upominków:
  1. Mix ulubionych piosenek - z dopiskiem np.: "Włącz mnie, gdy będziesz miał/a ochotę..."
  2. Płyta z ulubionym filmem bądź bajką z dzieciństwa - z dopiskiem np.: "Włącz mnie bez względu na humor..."
  3. Płyta z filmami z jubilatem w roli głównej - z dopiskiem np.: "Włącz mnie, gdy będziesz chciał/a powspominać"
  4. Witaminki - z dopiskiem np.: "Używaj mnie, by być zdrów jak ryba"
  5. Coś słodkiego - z dopiskiem np.: "Zjedz mnie, gdy będziesz miał/a ochotę na coś słodkiego"
  6. Szczeniaczka z ulubionym alkoholem - z dopiskiem np.: "Wypij mnie"
  7. Próbka perfum np chanel - z dopiskiem np.: "Użyj mnie, gdy będziesz chciała ubrać się wyłącznie w CHANEL"
  8. Kwas foliowy - dla jubilatek planujących powiększyć rodzinę - z dopiskiem np.: "Używaj mnie, gdy będziecie gotowi"
  9. Musująca kula do kąpieli - z dopiskiem np.: "Użyj mnie, gdy będziesz miała ochotę na odrobinę relaksu"
  10. Aromatyczna świeczka - z dopiskiem np.: "Zapal mnie, gdy będziesz chciał/a się zrelaksować"
  11. Krem na zmarszczki - z dopiskiem np.: "Użyj mnie, gdy uznasz, że już czas..."
  12. Lupa - jw.
  13. Jakaś zabawka kojarząca się z dzieciństwem np bańki mydlane, samochodzik - z dopiskiem np.: "Używaj, by zachować dziecko, które w Tobie drzemie"
  14. Itp...

2 komentarze:

  1. Genialny pomysł! Pozwolisz, że skorzystam :) Rosette

    OdpowiedzUsuń
  2. Skorzystałam z podobnej opcji :D mój facet był prze szczęśliwy, jednak najbardziej ucieszył się z vouchera od http://devil-cars.pl/prezent , gdy zobaczył napis "poczuj zawrotną prędkość na torze" i następnie zasiadł za kierownicą Lamborghini :D I potem zapytał, kiedy będzie następny raz?

    OdpowiedzUsuń