piątek, 16 maja 2014

Imieniny Ewy w maju:) Szukamy motywu na przyjęcie tematyczne dla dziewczynek

Od zawsze podobało mi się imię Ewa, tak też chciałam, aby nazywała się moja córcia - marzenie to się spełniło, ale jak to w życiu, czasami wszystko dzieje się naraz. Moja córeczka urodziła się w święta bożego narodzenia - 26 grudnia, imieniny Ewy w kalendarzu znalazłam tylko jednego dnia 24 grudnia... Mmmh trzy okazje w ciągu trzech dni imieniny, gwiazdka, urodziny - to było spełnienie marzenia mojego super oszczędnego Hubiego - jeden prezent, jedna imprezka i cały rok z głowy:)

O nie nie nie - odezwał się we mnie głos sprzeciwu, a że z urodzinami i gwiazdką nic nie da się zrobić, postanowiłam przełożyć chociaż imieninki - idealną datą na tą okazję był dla mnie 10 maja - rocznica urodzin mojej ukochanej Babci Stasi. I tak właśnie od czterech lat obchodzimy sobie imieniny Ewy w maju...

W tym roku postanowiłyśmy z Evcią urządzić kinder party, które miałoby jakiś motyw przewodni,szybka burza mózgów z solenizantką :)  i wsparcie sieci i znalazłyśmy mnóstwo świetnych pomysłów. Pierwszy pomysł E. to oczywiście... przyjęcie księżniczek, temat przerabiany pewnie w każdym domu gdzie są małe królewny, więc szukałam czegoś baaardzo królewskiego:) Tu prawdziwie królewska oprawa, co prawda dla 60 letniej królewny, ale zobaczcie jak ładnie:):
Via
Prawdziwe królewskie babeczki:

Via

Tort dla księżniczek only - ciekawe jak go się kroi?:)

Via

Via
A może coś dla księżniczek z Arendel - czy Wasze córki też tak szaleją na punkcie "Krainy lodu"? Przykłady prosto z USA, no nie powiem nasi przyjaciele za oceanem to wiedzą jak wydać sporo kasy na imprezkę... Ale może da się wykorzystać jakiś pomysł i zrobić go home-made:)

Via
Via
Via

Dopracowany każdy szczegół nawet ciasteczka:

Via
I jeszcze pocieszny Olaf taplający się w niebieskiej galarecie:):
Via
Przywróćmy jednak wiosnę i może ten pomysł odłożę na urodziny, a przenieśmy się do krainy czarów -  "Alicja w krainie czarów"

Via
Via
Via

"Tęcza, tęcza, cza cza cza... "Albo przyjęcie sponsorowane przez "kontrowersyjną":) tęczę. Ten motyw daje mnóstwo możliwości i jest atrakcyjny dla chłopców i dziewczynek:) i dekoracje z kolorowych wstążeczek, bibuły i balonów mogę nie być, aż tak drogie, jak w przypadku królewskiego złota:)

Via
Via

I jeszcze trochę tęczowego cukru:)

Via

Obiecuję sobie, zrobię kiedyś taki tęczowy tort bo wygląda bosko:

Via

Przykłady można by oczywiście mnożyć, bo to tylko mały wycinek tego wątku, wkrótce zarzucę Was kolejną dawką.

Pozdrawiam i życzę słońca!:)
Monika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz