wtorek, 13 marca 2012

Życzenia Urodzinowe dla Przyjaciółki

Czy zdarza Wam się wybierać kartki urodzinowe z gotowymi życzeniami, tylko dlatego, że nie macie pomysłu jakie życzenia wpisać.

Jeżeli tak to, być może przyda Wam się moja mała ściąga, zebrałam i spisałam dla Was najładniejsze życzenia urodzinowe. Dzisiaj przedstawiam życzenia urodzinowe dla Przyjaciółki:




Z okazji urodzin życzę Ci,
jak najmniej smutków, a dużo uśmiechu,
mało złości, a wiele radości,
sukcesów w pracy,
a zwłaszcza w miłości...

Niech ten radosny, cudowny dzień
na zawsze troski odsunie w cień.
Niech Cię dobry los obdarzy
wszystkim, o czym tylko marzysz!

Wszystkiego, co najlepsze,
w dniu Twojego święta,
dużo szczęścia, radości,
spełnienia pragnień
i głębokiej wiary w to,
że każdy kolejny dzień,
który przed Tobą,
to dzień pomyślny.

Bądź taka, jaka jesteś,
niech Cię lata nie zmieniają,
niech przyszłość przyniesie Ci
same niespodzianki.
O resztę się nie martw!
Byłaś, jesteś i bądź sobą!
Wszystkiego naj...

Żyj tak, aby każdy kolejny dzień
był niesamowity i wyjątkowy.
Wypełnij każdą chwilę tak,
aby potem wspominać ją z radością.
Czerp energię ze słońca,
z kapiącego deszczu i uśmiechu innych.
Szukaj w sobie siły, entuzjazmu i namiętności.
Żyj najpiękniej jak umiesz. Po swojemu.
Spełniaj się.

Niech każdy kolejny dzień Twojego życia
będzie dla Ciebie pomyślny i szczęśliwy,
pełen miłości, wiary i ufności.
Z optymizmem zerkaj w przyszłość,
z radością - w przeszłość.
Z najlepszymi życzeniami
kolejnych jubileuszy...



4 komentarze:

  1. Podoba mi się. Treść pasująca do wszystkich którzy cenią sobie wiarę w miłość, i pozytywne myślenie. Ja bym oczywiście coś jeszcze uzupełnił , ale każdy , może mieć własne i odrębne zdanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne życzenia, myślę, że spodobają się każdej Kobiecie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ta strona jest idealna tego szukałam

    OdpowiedzUsuń