środa, 7 stycznia 2015

Witaj 2015:)

Teraz kiedy wszystkie wolne dni za nami, choinki powoli zrzucają igły, a konfetti już odkurzone. Rozpoczął się czas podsumowań i tworzenia postanowień oraz planów noworocznych.

Ponieważ 2014 był dla mnie mega nastawiony na moje potomki, ekstremalnie spadła moja aktywność blogowa.

Niestety godzinkę, która mam dla siebie po uśpieniu moich maluchów ostatnio jestem w stanie wykorzystać jedynie na aktywność typu przejrzenie paru obrazków na pinterest lub ulubionych blogów na bloglovin.

Ale strasznie brakuje mojego drugiego blogowego świata i chciałabym bardzo do niego wrócić, aby postanowienie było realne to na początek zakładam sobie chociaż jeden post tygodniowo… Nie brzmi to zbyt ambitnie, ale jakby nie było blogowanie dla mnie ma być chwilą przyjemności, a nie obowiązkiem:) Może do tego świata uda mi się wciągnąć moja E., bo dziewczyna ma mega parcie na szkło, a ostatnio polubiła bardzo craftować z mamą…:) A i jeszcze jedno postanowienie w tym roku postaram się jak największą ilość prezentów przygotować sama bądź kupić od twórców handmade.

Raz w miesiącu postaram się dodać też coś do świata Loli loli, która wbrew pozorom jest dość aktywna poza anteną i na bieżąco powstają nowe wytwory jej wyobraźni:)

Na sam koniec życzę wszystkim pozytywnie kreatywnego Nowego Roku!

Buziam

2 komentarze: