sobota, 16 czerwca 2012

Tort w kształcie robota Transformers...

Mój ukochany chrześniak stał się ogromnym fanem robotów różnego typu, ale jego największą miłością są Tranformersy. Nie było więc innej opcji jak zrobić mu na czwarte urodziny tort w kształcie robota i to nie pierwszego lepszego ale samego Optimusa:)


Początkowo zadanie wydawało się dość skomplikowane, ale czterolatek Kuba podarował nam cały arsenał inspiracji w postaci różnego rodzaju robotów...:)


Krok po kroku, cały proces wyglądał następująco:

  1. Upiekłam biszkopt w dużej prostokątnej blaszce.
  2. Po wystudzeniu  i schłodzeniu, wyrzeźbiłam w nim sylwetkę robota.
  3. Ułożyłam na tacy, każdą z części przekroiłam tak aby móc wypełnić nadzieniem.
  4. Dołożyłam wierzchnią część, a następnie udekorowałam bitą śmietaną zabarwioną barwnikiem. Co prawda nie miałam takich kolorów, jak oryginalny transformers, ale efekt i tak był niezły.
  5. Następnie udekorowałam czekoladowymi płatkami i żelkami. Ułożyłam napis z czekolady i gotowe:)
Radość Kubusia była bezcenna:) A cała reszta kosztowała ok. 15 zł:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz